06-53399508 / 06-23396569

Succes verhaal

22 september 2017 / Succes verhaal
Succes verhaal

“Door jullie heb ik geleerd om bewust met voeding om te gaan. In de twaalf weken heb ik zeker mijn handje snoepjes, koekje of ijsje gehad. Maar door dit vooral na het sporten te doen, of deze macro’s van andere maaltijden af te halen, heb ik hier geen hinder van ervaren in mijn gewicht en vetpercentage. Wat ik prettig vind is dat jullie dit ook niet geheel afrekenen, maar je moet je van deze keuzes vooral bewust zijn.”

 

Kristianne heeft 12 weken online persoonlijke begeleiding gehad van Giacolina. Haar doel was om haar vetpercentage te verlagen, maar ook om sterker te worden, dat noemen we ‘cutten’. Beide doelen zijn behaald.

Door de goede communicatie via de mail, hebben coach en cliënt veel kunnen afstemmen en zijn de schema’s een aantal keer aangepast, om zo Kristianne haar doelen te kunnen bereiken. Giacolina gaf hier en daar wat tips om creatief met de schema’s om te gaan, aangezien Kristianne de schema’s in de zomerperiode heeft gevolgd. Ze is tijdens deze periode van 12 weken naar verschillende festivals geweest, en op vakantie gegaan. Kristianne heeft zich volledig ingezet, en wanneer ze haar maaltijden niet kon afwegen, schatte ze de hoeveelheden in. Dit resulteerde altijd in een stabiel gewicht de volgende weging, of zelfs een daling. Hieronder een aantal reacties uit de mailwisseling gedurende de 12 weken. De reacties staan in volgorde van week 1, t/m week 12:

“Qua hoe ik mij nu voel, ik vind het echt ongelooflijk. Ik voel mij zo energiek. Mijn ‘duffigheid’ in de middag is verdwenen, eveneens dat ik om 21.30 ook echt wel op bed wilde slapen. Het is nu actief van 6u tot 23u. Naja actief, ik bedoel uiteraard dat ik wakker ben en alles goed meekrijg. Super tof dit gevoel.”

 “Voor mijn gevoel ben ik super fit en pak ik alle gewichten zo op. Ook t2b en kipping pull ups gaan mijn beter af. Strikt kan ik nog niet, maar is in progress.”

 “Op zich gaat het plannen en preppen mij goed af. Ervaar weinig moeite ermee.”

 “Ik weet dat ik van 29 juli t/m 9 augustus vakantie heb. Hiervan ben ik 30 juli op 31 juli in een hotel in Amsterdam. Vanwege een festival op zondag. Beide dagen ben ik met een vriendin. Ik ben wel even benieuwd hoe ik dit aan kan pakken? Eveneens kan het zijn dat ik in mijn vakantie nog een citytrip naar ‘locatie-nog-onbekend’ pak. Haha ook even een check…wat kan ik dan doen.?”

“Defqon, dat wordt even creatief omgaan met de macro’s, maar dat lukt me vast wel”.

“Ja trainingen gaan goed. Merk dat ik mijzelf ook fitter voel; ik voer de oefeningen beter uit en ik heb meer energie. Jaa zo nu en dan heb ik dagen dat ik wel honger heb. Vaak neem ik dan groente en drinken (the, koffie of water) om het wat te stillen. Mocht het honger gevoel blijven dan neem ik een maaltijd eerder. 2-4 uur ipv 3-5 uur.”

“Maandagmorgen, het meetmomentje weer. In het weekend had ik bij een vriendin al op de weegschaal gestaan. De weegschaal gaf toen 62,5 aan. Super blij dat ik van de vakantie niks in kilo’s ben gegroeid. “

 “Vandaag begint week 8. Heb er weer zin in! De begeleiding, en vooral het doorgeven van de metingen en tips en tracks kunnen vragen is hulpzaam.”

 “Vandaag gaf de weegschaal 60.7kg aan en ben ik 1cm qua buikomvang afgenomen. 
Zoals je al zag ben ik creabea bezig met de groenten, om toch wel lekker en vooral ook gevarieerd te kunnen eten. Elke dag wortels, tomaten, komkommer en sla als snack te gebruiken wordt af en toe ook saai. Ik wil nu ook kijken of ik groenten chips of borrelnootjes van kikkererwten kan maken. Deze laatste zal ik wel meer moeten verrekenen met mijn macro’s. 
Ik vind het prettig om nog 1 maand begeleiding te krijgen. Ik vind jullie manier prettig en makkelijk vol te houden. Echt super! Het doel zal vooral op onderhoud eten en weer richting spier opbouw gaan.”

 

Wil jij ook begeleid worden door Food Life Advice? Neem dan contact met ons op!

 


Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/foodlif5/public_html/wp-content/plugins/oitentaecinco-shortcodes/shortcodes/post-navigation.php on line 89