Succesverhaal

r.bvoorenna12wekenonlinebegeleiding

“Ik heb gisteren de eerste megawod van de Nationals gedaan. En vooralsnog sta ik eerste in m'n categorie!”

Een super transformatie, niet alleen is hij van 100 kilo naar 91 gegaan in 12 weken, maar ook heeft hij ontzettend goede prestaties neer gezet tijdens The Nationals. Een aantal gewonnen workouts, nieuwe pr’s en leider in zijn klassement! En dit allemaal, terwijl hij regelmatig in het buitenland is geweest voor werk én vakantie.

Het doel was om het vetpercentage te verlagen, met behoud van spiermassa. Daarnaast wilde we dat hij zich fitter en sterker voelde om nog beter te kunnen presteren tijdens training en wedstrijden.

Hieronder een aantal stukjes uit de mailwisseling tijdens de 12 maanden online coaching:

-Zoals besproken ben ik dit weekend begonnen met het volgen van de schema’s. Tot nu toe nog niet tegen grote problemen aangelopen. Ik moet vooral wennen aan het aantal maaltijden. Maar ik denk dat dat vanzelf goed gaat komen.

-Vandaag volg ik het volledige schema morgen ben ik in Noorwegen(1dag) voor zaken en zal ook daar het schema proberen te volgen. Heb het in Rusland ook aardig kunnen volgen. Ontbijt middag eten en avondeten volgens schema alleen mis ik dan Twee maaltijden.

-Ik heb gisteren de eerste megawod van de Nationals gedaan. En vooralsnog sta ik eerste in m’n categorie! Hopen dat wanneer iedereen de wod heeft gedaan dat nog steeds zo is ;

-Vanmorgen gewogen: 98.1kg. Ik ben nog wel beetje zoekende hoe ik de maaltijden het best kan invullen. (Zonder dat ik er enorm veel tijd aan verlies). Heb voor deze week vooral veel kipfilet en brokolie geprepped.

-Vanochtend gewogen: 96,1kg. Ik heb tijdens mijn bezoek in Oslo ook goed kunnen eten. (Beetje inschatten van de gewichten) maar in hoofdlijnen klopt het. Ik heb daar ook maaltijden samengevoegd. Komende weken hoef ik gelukkig niet te reizen, kan daarom m’n trainingsschema weer volgen :).

Verder ondervind ik nog geen afkickverschijnselen begin wel te merken dat ik meer energie heb. Dus op naar de volgende week.

-Vanochtend gewogen op 97.2. Goede nieuws was dat ik afgelopen donderdag, zaterdag & zondag echt lekker heb kunnen trainen. Energie levels waren en kracht waren goed. (de week daarvoor was ik vooral in m’n benen een beetje wiebelig.)

-Vanochtend weer gewogen op 96.2 Kg. Dus de vakantie heeft vrij weinig schade aangericht 😉

Gelukkig kan je in Italië ook prima salades en vis eten ipv pasta’s en pizza. Heb dinsdag gelijk weer geprepped voor de rest van de week dus ik ben al helemaal weer volgens schema.

-De work-outs voelen tot nog toe goed. Voor het eerst 1600m onafgebroken gelopen (08:00) waarbij ik aan het eind nog gas bij kon geven.)

-Nou de WOD was nogal pittig afgelopen dinsdag. Heeft tot nu toe veel spierpijn opgeleverd.. ik heb hem wel kunnen finishen binnen de tijd (21:27 / 25:00) het was zeker een persoonlijke overwinning.

-Vanochtend 93.9 kg gewogen. Ik verwacht dat dit de komende dagen weer zakt. Vorige week vrijdag zat ik namelijk weer op 93.2. Heb gisteren de 11 bergen MTB tocht van Apeldoorn gefietst. 41km in een krappe 2 uur tijd.

-Vanmorgen gewogen op 92.1 Kg. Er zit dus weer progressie in. Ook deze week weer regelmatig werk/sportschema dus ik verwacht dit nog wel door te zetten tot volgende week.

-Vanmorgen een nieuwe mijlpaal qua gewicht! 91.3 KG. Hartelijk bedankt voor de afgelopen maanden het is ontzettend leerzaam geweest en heeft een zeker een positieve invloed gehad.

Ik heb mijn voeding beter op de rit en voel me ook veel energieker & gezonder.

Resultaten

voor en na achter
voor en na c voor de website

Recensie

Food life advice is top! Ik ben er blij met de behandelingen en de manier waarmee gewerkt wordt. Ik ben zelf 6,5 kilo afgevallen in 12 weken. Zonder deze hulp was het mij echt niet gelukt! Als je moeite hebt met afvallen is dit deze methode echt een aanrader, want het is makkelijk toe te passen en door de goede steun vol te houden! – Stacey Smit

Succesverhaal

kristane succes verhaal

“Qua hoe ik mij nu voel, ik vind het echt ongelooflijk. Ik voel mij zo energiek.”

“Qua hoe ik mij nu voel, ik vind het echt ongelooflijk. Ik voel mij zo energiek. Mijn ‘duffigheid’ in de middag is verdwenen, eveneens dat ik om 21.30 ook echt wel op bed wilde slapen. Het is nu actief van 6u tot 23u.   Naja actief, ik bedoel uiteraard dat ik wakker ben en alles goed meekrijg.   Super tof dit gevoel.”

“Voor mijn gevoel ben ik super fit en pak ik alle gewichten zo op. Ook t2b en kipping pull ups gaan mijn beter af. Strikt kan ik nog niet, maar is in progress.”

“Op zich gaat het plannen en preppen mij goed af. Ervaar weinig moeite ermee.”

 “Ik weet dat ik van 29 juli t/m 9 augustus vakantie heb. Hiervan ben ik 30 juli op 31 juli in een hotel in Amsterdam. Vanwege een festival op zondag. Beide dagen ben ik met een vriendin. Ik ben wel even benieuwd hoe ik dit aan kan pakken? Eveneens kan het zijn dat ik in mijn vakantie nog een citytrip naar ‘locatie-nog-onbekend’ pak. Haha ook even een check…wat kan ik dan doen.?”

 “Defqon, dat wordt even creatief omgaan met de macro’s, maar dat lukt me vast wel”.

“Ja trainingen gaan goed. Merk dat ik mijzelf ook fitter voel; ik voer de oefeningen beter uit en ik heb meer energie.   Jaa zo nu en dan heb ik dagen dat ik wel honger heb. Vaak neem ik dan groente en drinken (the, koffie of water) om het wat te stillen. Mocht het honger gevoel blijven dan neem ik een maaltijd eerder. 2-4 uur ipv 3-5 uur.”

“Maandagmorgen, het meetmomentje weer. In het weekend had ik bij een vriendin al op de weegschaal gestaan. De weegschaal gaf toen 62,5 aan. Super blij dat ik van de vakantie niks in kilo’s ben gegroeid. “

“Vandaag begint week 8. Heb er weer zin in!   De begeleiding, en vooral het doorgeven van de metingen en tips en tracks kunnen vragen is hulpzaam.”

“Vandaag gaf de weegschaal 60.7kg aan en ben ik 1cm qua buikomvang afgenomen. 
Zoals je al zag ben ik creabea bezig met de groenten, om toch wel lekker en vooral ook gevarieerd te kunnen eten. Elke dag wortels, tomaten, komkommer en sla als snack te gebruiken wordt af en toe ook saai. Ik wil nu ook kijken of ik groenten chips of borrelnootjes van kikkererwten kan maken. Deze laatste zal ik wel meer moeten verrekenen met mijn macro’s.
Ik vind het prettig om nog 1 maand begeleiding te krijgen. Ik vind jullie manier prettig en makkelijk vol te houden. Echt super! Het doel zal vooral op onderhoud eten en weer richting spier opbouw gaan.”

“Door jullie heb ik geleerd om bewust met voeding om te gaan. In de twaalf weken heb ik zeker mijn handje snoepjes, koekje of ijsje gehad. Maar door dit vooral na het sporten te doen, of deze macro’s van andere maaltijden af te halen, heb ik hier geen hinder van ervaren in mijn gewicht en vetpercentage. Wat ik prettig vind is dat jullie dit ook niet geheel afrekenen, maar je moet je van deze keuzes vooral bewust zijn.”

Resultaten

ar verhaal
IMG_20161222_082459

Recensie

Met de juiste begeleiding van mijn coach Virgil en de voedingsschema’s die ik ontvangen heb, lukte het me eindelijk om mijn streefgewicht te behalen nadat ik zelf niet meer verder kwam met afvallen. Wat ik erg fijn vind, is het feit dat er geen fabeltjes verkocht worden of een crash dieet waarmee je binnen enkele weken weer op je start-gewicht zit.

Door het programma en de aanwijzingen te volgen, leer je vanzelf goed met eten om te gaan en hou je dit ook gemakkelijker vol. Ik heb zelf ervaren dat ik niet weer in mijn oude patroon terug viel. – Renato Pieters

Succesverhaal

lor voor en na

“Gister voor het eerst de Murph gedaan! Erg gaaf! Nu wel flinke spierpijn :)Nieuwe stand: 69,9 kg.”

Zo! De eerste dagen zitten erop! Ik vond het wisselend. Ene dag ging het heel makkelijk, andere dag lastiger i.v.m met verjaardagen enz (geen taartjes enz 😉

Het is wel even rekenen en plannen. Maar dat lukt nog aardig. Benieuwd hoe het gaat als ik volgende week weer ga werken (heb nu nog vakantie). Af en toe is het nog zoeken naar wat creativiteit met het maken van maaltijden.

Het toernooi verliep goed qua voeding. Ik twijfelde wel wanneer ik de ‘after training meal’ moest nemen. Nu heb ik het verdeeld omdat ik honger kreeg.

Gister voor het eerst de Murph gedaan! Erg gaaf! Nu wel flinke spierpijn :)Nieuwe stand: 69,9 kg.

Vandaag weer aan het werk na drie weken vakantie, dus dus de bakjes gevuld 🙂

Ik ben benieuwd hoe de schema’s mij bevallen op werkdagen. Vroeger uit bed, dus vroeg ontbijten, hopelijk niet te snel weer honger. Tot nu toe viel dit erg mee.

Hai Virgil, Ja gaat goed! Ik merk het verschil ook aan mijn lichaam. Voel mij verder ook goed. Morgen waarschijnlijk de eerste workout van the nationals doen, ben benieuwd! 🙂

Komende dinsdag heb ik een ‘verplicht’ etentje van mijn werk, volgens mij gaan we tapas eten… Hierdoor kan ik waarschijnlijk ook niet sporten savonds. Hoe kan ik dit het beste doen? Welk schema hou ik aan?

Eerste competitiewedstrijd gehad en gewonnen! 🙂 Ook nog 1a geprobeerd te verbeteren, maar dat lukte helaas niet. Twee reps lukt, maar derde niet… Maar met 55 kg best tevreden!

Aaah dank je wel! Weer wat geleerd! 🙂 Interessant om meer te weten over de werking van de schema’s. Alle blogs al gelezen op de site, zijn erg leuk!

Ik zit te denken om soms op zaterdagochtend te crossfitten en zaterdagavond een basketbalwedstrijd. Ik wil wel eens proberen hoe dat gaat, afhankelijk van de wod die gepland is. Hoe gaat dat dan met het schema? Voor de meeste wedstrijden hou ik na 4 maaltijden aan. Volgens mij zijn er 4 verschillende workouts de hele dag.

Net 20 x 70 kg gedeadlift. Morgen proberen te verhogen.

Ik vind het tot nu toe goed te doen! Wel af en toe wat taaie momenten. Koekjes/chips, lekkere lunch geregeld op werk, cappuccino en chocolaaaa voor mijn neus. Dan denk ik wel eens: waarom doe ik dit ook alweer?  Maar doordat ik wel echt effect merk (lichamelijk en in de box), altijd maaltijden meeneem en je genoeg lekkere maaltijden kan maken, gaat het tot nu toe echt goed. Ik heb ook meer energie, minder van die ‘inkak-momenten’.

Afgelopen weekend weer na mijn enkelblessure een basketbalwedstrijd gespeeld (en gewonnen)! Het ging erg goed. Geen last van mijn enkel gehad. Qua conditie gaat het echt top.

Wat betreft voeding gaat het ook goed. Doordeweeks hou ik het makkelijk vol. In het weekend kost het meer moeite. Zoals afgelopen weekend een buurtborrel en dagje weg, allemaal lekker eten en drinken om mij heen… maar ik probeer mijn sterk te houden 😉 Het inschatten wat wel en niet kan, lukt wel goed. Gister gewogen: 67,8 kg.

En The Nationals opnieuw gedaan: 15.02 minuten!! Heeeeel blij! Als alles in mijn filmpje goed is, ben ik eerste!

Ja dat het een levensstijl kan worden, heb ik ook wel een goed gevoel bij. Het is goed vol te houden. Ondanks dat toch blij als de drie maanden voorbij zijn, omdat ik nu toch echt streng ben. Daarna zeker niet los laten maar wel even wat meer vrijheid met eten. 🙂

Blij met het resultaat en zeker ook met mijn prestaties in de box en op het basketbalveld! Met als hoogtepunten het clubkampioenschap in onze box en de eerste plek tijdens WOD 3 van The Nationals 🙂 En zoals ik vorige week al zei: ik heb zoveel meer energie overdag. Iets wat ik van te voren niet op had gerekend.

Thanks voor je adviezen en support!

Resultaten

dennis voor en na
rs voor en na

Recensie

Heel simpel, met de juiste discipline ga je gewoon je doelen behalen. De formule van FLA werkt bij mij en bij veel meer in mijn omgeving.

Het is niet altijd makkelijk, het is zeker niet altijd leuk, maar het is absoluut effectief!

Als mensen mij vragen wat Food Life Advice nu precies inhoud zeg ik altijd: ze laten je tactisch eten, dus de juiste nutriënten op de juiste momenten en dat met zoveel mogelijk puur en onbewerkt voedsel.

Trust the process and you’ll see progress � – Peter Kramer